Czego pragną kobiety?

Gdyby to kobiety miały sprawić sobie motoryzacyjny prezent z okazji obchodzonego 8 marca Dnia Kobiet, najchętniej kupiłyby Opla Corsę. Ten właśnie model, jako najbardziej pożądany, wskazały Polki zapytane przez internetowy rynek pojazdów mobile.eu (www.mobile.eu) *

Być kobietą … i jeździć autem

Internetowy serwis ogłoszeń motoryzacyjnych – mobile.eu zapytał Polki o to, jakim samochodem chciałby jeździć najbardziej. Liderem wymarzonych przez panie pojazdów okazał się Opel Corsa. To właśnie w tym aucie 4% wszystkich kobiet widziałoby się najchętniej. W dalszej kolejności na liście samochodów, które kobiety kupiłyby najchętniej znalazły się także: Volkswagen Golf (3%), Toyota Yaris (3%), Volkswagen Polo (3%). Wskazania Pań pokazują, że kierują one swoją uwagę w stronę aut małych, powszechnie uznawanych za kobiece.

Preferencje pań co do wymarzonego auta, uzależnione są także od ich wieku i miejsca zamieszkania. Zaskoczeniem może być fakt, że największą popularnością najmłodszych Polek (15-24 lata) cieszy się Ford Mondeo. Najstarsze zaś (55-70 lat) wskazywały zwycięzcę – Opla Corsę. Różne są także upodobania pań ze względu na miejsce zamieszkania. Kobiety mieszkające na wsi, najczęściej kupiłyby Volkswagena Golfa, zaś panie z dużych miast (powyżej 500 tys. mieszkańców) zasiadłyby za kierownicą Toyoty Corolli. 

Marka kobiety

Największą popularnością wśród pań, jeśli chodzi o marki, cieszy się Volkswagen. Zakupem aut tego producenta zainteresowanych jest 13% respondentek. W pierwszej trójce znalazł się także Opel 10% oraz Toyota 8%. Najmłodsze panie (15-24 lata) najchętniej prowadziłyby auta marki Peugeot (17%). Z kolei najstarsze (55-70 lat) wybrałyby Opla (10%). Mieszkanki dużych miast (powyżej 500 tys. mieszkańców) na ulice wyjechałyby Toyotą, a kobiety mieszkające na wsi – Audi.





























































 



Marka



%



1.



VW



13



2.



OPEL



10



3.



TOYOTA



8



4.



AUDI



6



5.



FORD



6



6.



MERCEDES



6



7.



PEUGEOT



5



8.



FIAT



5



9.



HONDA



4



10.



BMW



3




Przezorna zawsze ubezpieczona? 

Kobieta jest gotowa na wiele poświęceń, by zrealizować swoje marzenia. Aby jednak zakup wymarzonego modelu nie wiązał się z nieoczekiwanymi problemami, mobile.eu radzi paniom, szukającym auta przez Internet, jak zrobić to z głową. O czym zatem pamiętać kupując samochód przez Internet?

1) dokładnie sprecyzuj swoje oczekiwania, określ takie parametry jak marka i model, rok produkcji, przedział cenowy, rodzaj paliwa. To zawęży zakres poszukiwań i oszczędzi Twój czas;
2) nigdy nie zgadzaj się na jakiekolwiek przedpłaty; 
3) pamiętaj o tym, że dokumenty przesyłane drogą elektroniczną można łatwo sfałszować. Nie ufaj im bezgranicznie!
4) z dystansem traktuj maile zawierające prośbę podania poufnych danych (numer karty kredytowej, numeru konta, czy kodu rozliczeniowego.

Panie pragnące sprawić sobie motoryzacyjny prezent z okazji Dnia Kobiet z pewnością znajdą go wśród ponad 1,4 miliona ogłoszeń w bazie mobile.eu. Te, które chciałyby spełnić swoje marzenia i kupić najbardziej popularnego Opla Corsę, znajdą ponad 17 000 ofert tego modelu w serwisie mobile.eu. Życzymy zatem owocnych poszukiwań i szerokiej drogi!


* Badanie, na zlecenie internetowego rynku pojazdów – mobile.eu, zostało przeprowadzone przez IQS QUANT na próbie 500 osób. Badanie przeprowadzono w dniach 02-03 marca 2010 r. 

O mobile.eu


Serwis mobile.eu powstał w kwietniu 2009 roku. W bazie mobile.eu liczącej ponad 1,4 miliona ogłoszeń, znajduje się szeroki wybór samochodów, pojazdów użytkowych, motocykli i przyczep kempingowych, z czego ponad 19 000 ofert pochodzi z Polski. Miesięcznie mobile.eu odwiedzane jest przez ponad 536 000 unikalnych użytkowników (Gemius, 10/2009) co oznacza, że serwis ten jest jednym z najczęściej odwiedzanych internetowych rynków pojazdów w Polsce. mobile.eu jest częścią mobile.international GmbH, do którego należy także największy niemiecki internetowy rynek pojazdów – mobile.de. mobile.international GmbH prowadzi dedykowane internetowe rynki pojazdów w trzech krajach: Polsce, Niemczech, Włoszech, Francji i Rumunii. Siedziba firmy znajduje się pod Berlinem w Niemczech. 


 

Authors

Related posts

Top