Debiut FLARIS LAR 1 w Paryżu

Teaser

Światowa premiera samolotu odrzutowego FLARIS LAR 1, ma właśnie miejsce podczas 50. International Paris Air Show Le Bourget . Jeszcze tylko do niedzieli 23 czerwca 2013 r. mogą Państwo odwiedzić nasze stoisko 4-F-16 w Le Bourget  (hala 4, alejka F, stoisko 16) lub obserwować naszą relację na profilu portalu Facebook http://www.facebook.com/FlarisLar1?fref=ts.

Międzynarodowy Salon Lotniczy w Paryżu (International Paris Air Show Le Bourget) to jedna z największych na świecie impreza związana z lotnictwem. W tym roku przypada jej okrągła , 50 rocznica. Jubileusz Salonu jest ważnym dla branży lotniczej wydarzeniem. Jest również istotny dla Flaris Lar 1, który po raz pierwszy został zaprezentowany tak szerokiej publiczności.

Podczas targów mają Państwo również okazję poznać i porozmawiać z pomysłodawcami projektu, Sylwią i Rafałem Ładzińskimi, którzy wykazują wielką determinację, aby urzeczywistnić ich wizję nowego, bezkompromisowego środka transportu i aby ten bezkonkurencyjny w globalnej skali produkt stał się polskim hitem eksportowym. Nowatorskie rozwiązania zastosowane w konstrukcji samolotu chronione są 8 patentami uzyskanymi przez Metal-Master, której właścicielami są Państwo Ładzińscy.

Flaris LAR 1 to jednosilnikowy odrzutowy samolot o lekkiej konstrukcji kompozytowej. Należy on do nowej kategorii samolotów ultralekkich, dla osób podróżujących w celach biznesowych lub turystycznych. Flaris LAR 1 łączy w sobie przeciwstawne cechy: łatwość pilotażu, właściwą samolotom ultralekkim z osiągami odrzutowca (prędkość i zasięg). Do jego pilotowania wymagana jest licencja turystyczna.

FLARIS LAR 1 posiada oryginalną geometrię skrzydła o obrysie półeliptycznym i profilach zoptymalizowanych dla dużych prędkości, doskonałości i bezpiecznego przeciągnięcia. Geometria jednobryłowego kadłuba pozwala połączyć obszerną kabinę z minimalną powierzchnią zmoczoną.  Ukształtowanie kabiny z obustronnymi drzwiami umożliwiające zajmowanie miejsc bez stopni zewnętrznych i potrzeby przemieszczania się wewnątrz. Sposób łączenia skrzydeł z kadłubem niespotykany w odrzutowcach umożliwia szybki montaż samolotu, a także jego transport na przyczepie samochodowej do miejsca startu. Wieloryglowy system zamknięcia drzwi kabiny (11 rygli), zapewniający hermetyczność przy minimalnej masie drzwi. Oryginalna i bezwręgowa struktura kabiny usztywniona jest ramą przestrzenną.  FLARIS LAR1 jest łatwy i bezpieczny w użytkowaniu dzięki unikalnej doskonałości aerodynamicznej, najnowocześniejszemu systemowi nawigacji a także systemowi spadochronowemu.

Nie ma obecnie na rynku takiego samolotu, budzi więc wielkie zainteresowanie odwiedzających International Paris Air Show Le Bourget. 

Źródło Flaris. Dostarczył netPR.pl
Authors
Tags , , ,

Related posts

Top