Druga odsłona kampanii Castrol EDGE FST™ z rekomendacją wiodących producentów aut

Ruszyła kampania reklamowa promująca olej Castrol EDGE. Trwające miesiąc działania obejmą nośniki zewnętrzne w ośmiu polskich miastach.

Billboardy z rekomendacjami czołowych producentów samochodów dla oleju Castrol EDGE – Audi, BMW i Volkswagena można zobaczyć w ośmiu głównych aglomeracjach Polski – Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Łodzi i Szczecinie. Kreacje reklamowe przygotowała brytyjska agencja Doggett Jones, a za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Mindshare.

„Celem kampanii jest podkreślenie rekomendacji flagowego produktu Castrol EDGE przez producentów samochodów, a także edukowanie i rozwiewanie mitów wokół eksploatacji auta czy doboru oleju oraz budowanie świadomości marki Castrol EDGE” – powiedziała Anna Wilczewska, dyrektor marketingu marki Castrol w Polsce. „Ta kampania ma zwrócić uwagę kierowców na fakt, że tylko olej idealnie dopasowany do potrzeb konkretnego silnika zapewni jednostce napędowej bezproblemową eksploatację przez długie lata i maksymalne osiągi” – dodała.

Castrol EDGE to jedyny olej na świecie opracowany w zaawansowanej technologii FST™. Fluid Strength Technology™ to dynamiczny system, który aktywnie wzmacnia olej i zapewnia mu zdolność ciągłego reagowania na potrzeby silnika i dostosowywania się do niego przy każdym stylu jazdy.

Obecna kampania rekomendacyjna jest powtórzeniem analogicznej kampanii Castrol EDGE z kwietnia ubiegłego roku. Partnerstwo z wiodącymi koncernami motoryzacyjnymi jest integralną częścią strategii biznesowej firmy Castrol.

Źródło BP Europa SE, Oddział w Polsce. Dostarczył netPR.pl
Authors
Tags , , ,

Related posts

Top