Ford Focus – Internetowy Samochód Roku 2005!

9 marca, podczas uroczystej gali w Warszawie miała miejsce prezentacja wyników rankingu TOP 10 mojeauto.pl. Głównym punktem gali było oficjalne uhonorowanie laureatów II edycji plebiscytu Internetowy Samochód Roku 2005. Poza główną nagrodą statuetki i dyplomy przyznano także w kategoriach: Internetowy Samochód Użytkowy Roku 2005 oraz Internetowy Samochód Używany Roku 2005. 



Internetowy Samochód Roku 2005


 


Tytuł Internetowy Samochód Roku 2005 bezdyskusyjnie zdobył Ford Focus, który aż dziewięciokrotnie był najlepszy w rankingach miesięcznych.


 


“Przede wszystkim ogromna radość ze zdobycia pierwszego miejsca. Bardzo się cieszymy. Z jednej strony duże zaskoczenie, z drugiej natomiast po cichu spodziewałem się, że właśnie tak się stanie, dlatego, że Ford Focus w ubiegłym roku był najchętniej kupowanym samochodem z segmentu C. Cieszy mnie to, że ta reguła potwierdza się także wśród klientów szukających aut przez Internet. Wydaje mi się, że istotnym elementem jaki zdecydował o sukcesie Focusa jest jego wizerunek i bardzo dobra historia. Najważniejszym zadaniem dla nas jest teraz utrzymanie tego trendu popularności także z nową generacją modelu” – Bogusław Głód, Sales and Dealer Development Manager Ford Polska.


 


Drugie miejsce zajęła Skoda Fabia, której udało się jeden raz wejść na najwyższy stopień podium. Na trzecim miejscu uplasowała się Toyota Corolla.


 


“Nieskromnie powiem, że po ogłoszeniu pierwszych kilku wcześniejszych wyników nie byłem zaskoczony co do miejsca modelu Fabia w kategorii Samochodów Nowych plebiscytu Internetowy Samochód Roku 2005. Potwierdza to dobra opinia tego produktu na rynku, który istnieje już w sprzedaży od kilku lat” – Marcin Olczak, Doradca Sieci Dealerskiej Skoda.


 


Po raz pierwszy w kategorii Internetowy Samochód Roku przyznano nagrodę specjalną “Made in Poland”. Wyróżnienie otrzymał Fiata Panda – najpopularniejszy wśród Internautów samochód produkowany w Polsce.



Internetowy Samochód Użytkowy Roku 2005


 


Kategoria Internetowy Samochód Użytkowy zdominowana była przez Mercedesa. Zwycięskie laury przypadły modelowi Mercedes Sprinter, który od kwietnia nieprzerwanie zwyciężał w rankingach miesięcznych Top 10 mojeauto.pl. Drugie miejsce zajął Ford Transit. Na trzeciej pozycji ulokował się Vito – kolejny model Mercedesa.


 


“Nagroda Internetowy Samochód Użytkowy 2005 dla modeli Sprinter i Vito nie jest dla nas zaskoczeniem. To bardzo dobre samochody, co odzwierciedlają wyniki sprzedaży. Zwycięski Mercedes Sprinter jest jednym z najlepiej sprzedających się pojazdów użytkowych na całym świecie. Cieszy fakt, że doceniają to także użytkownicy platformy mojeauto.pl” – Karolina Tyniec- Margańska, specjalista ds. Public Relations.


 


Warte podkreślenia jest to, iż w czołowej dziesiątce znalazły się aż cztery dostawcze samochody marki Volkswagen, za co Volkswagen został wyróżniony  nagrodą specjalną “Dywizja Van”.


 


Nagroda Internetowy Samochód Użytkowy Roku przyznawana jest wraz z magazynem Auto Firmowe.


 


Internetowy Samochód Używany Roku 2005



Tytuł Internetowego Samochodu Używanego Roku 2005, który przyznawany jest wspólnie z siecią dealerów samochodów używanych GEpard, zdobył Volkswagen Passat. Samochód ten był najchętniej wyszukiwanym modelem spośród wszystkich oferowanych modeli aut używanych.



“Wiem z doświadczenia, że samochody marki Volkswagen od lat cieszą się ogromnym powodzeniem. Szczególnie samochody używane, ponieważ ich żywotność na naszych drogach jest bardzo długa. Volkswagen Passat to samochód dobry, solidny, jednocześnie przyjazny dla użytkownika. Uważam, że tytuł ten świadczy także o sile niemieckiej motoryzacji, która ma przede wszystkim duże doświadczenie w budowaniu samochodów” – Ryszard Bałazy -Dyrektor Biura Kulczyk Tradex w Warszawie.



Drugie i trzecie miejsce w kategorii Internetowy Samochód Używany zdobyły: Opel Vectra i Opel Astra. Z kolei Honda Civic została wyróżniona jako model najczęściej polecany w internecie.



“Przede wszystkim bardzo się cieszymy ze zdobycia tej nagrody. Jest to dla nas ogromne wyróżnienie za współpracę i sympatię jaką darzą nas klienci. To dzięki nim Honda Civic jest tak długo na rynku i wprowadzane są coraz to nowe generacje i ulepszenia. Wierzymy swoją markę i pracujemy na dobrą opinię klientów” – Agata Luboradzka, dział PR Honda Polska.



www.mojeauto.pl
—————————————————————————————————————————
Internetowy Samochód Roku to jedyny w Polsce plebiscyt podsumowujący całoroczne zainteresowanie Internautów rynkiem samochodów. Pomysłodawcą i głównym organizatorem rankingu TOP 10, na podstawie którego wyłaniany jest Internetowy Samochód Roku, jest Internetowa Platforma Motoryzacyjna mojeauto.pl. Współorganizatorami tegorocznego wydarzenia są GE Money Bank, organizator Sieci Dealerów Samochodów Używanych Gepard oraz wydawca magazynu Auto Firmowe. Internetowe serwisy obu firm: gepardauto.pl i autofirmowe.pl, wchodzą w skład platformy moejauto.pl



Ranking TOP 10 mojeauto.pl, dziesiątki najpopularniejszych samochodów w polskim Internecie, powstaje w oparciu o statystki oglądalności samochodów w unikalnej bazie danych, której twórcą jest Internetowa Platforma Motoryzacyjna mojeauto.pl. Internauci korzystając z bazy – “konfiguratora samochodów nowych” mogą zapoznać się z aktualną ofertą rynkową oraz “zbudować” interesujący ich samochód: wybierając markę, model, wersję oraz kolorystykę i wyposażenie dodatkowe. Na podstawie wyborów Internautów powstaje comiesięczny i roczny ranking Top 10 oraz wyłaniany jest Internetowy Samochód Roku. Raporty TOP 10 mojeauto.pl przygotowywane są od początku 2004 roku (od grudnia 2004r. zliczane są również “głosy” użytkowników portalu Onet.pl).



Firma InterNet Service S.A. powstała w 2000 r. Jest twórcą serwisu motoryzacyjnego mojeauto.pl. W latach 2000 – 2002 za jego pośrednictwem sprzedano niemal 3000 samochodów nowych o łącznej wartości ponad 95 milionów złotych. Od października 2002 roku do listopada 2003 roku przeprowadzony został proces przekształcenia serwisu mojeauto.pl z platformy transakcyjnej na informacyjną, w efekcie czego powstały nowe podserwisy: Auta Nowe, Auta Używane, Motofinanse, Motogazeta, Auto Firmowe, Flota, Autogaleria. Wśród najważniejszych partnerów mojeauto.pl wymienić należy kilkanaście instytucji finansowych, kilkadziesiąt firm z sektora motoryzacyjnego w tym Polską Izbę Motoryzacji, kilkaset salonów dealerskich i komisów samochodowych, firmy szkoleniowe i wydawnicze, Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych.


 

Authors

Related posts

Top