Świeże pomidory, chrupiąca, zielona sałata, aromatyczne sosy i pyszny kurczak Maxi Twist

Maxi Twist – bo oprócz prawdziwego kurczaka, liczy się bogate wnętrze
Świeże pomidory, chrupiąca, zielona sałata, aromatyczne sosyi pyszny kurczak KFC – to wszystko znajdziesz w nowym bogatym wnętrzu Maxi Twist. Ponadto masz do wyboru dwie wersje: amerykańską Barbeque – z bekonem i kremowym serem Monterey Jack lub Toskańską dla wielbicieli włoskich nut – z aromatycznym parmezanem i świeżą rukolą.

Maxi Twist to dwa różne sposoby na prawdziwego kurczaka KFC
w chrupiacej panierce. Świeże i soczyste kawałki kurczaka, przygotowywane są przez kucharzy tuż przed zawinięciem w podwójną delikatną tortillę z włoskimi lub amerykańskimi dodatkami: Maxi Twist Barbeque i Maxi Twist Toskania.

Maxi Twist Barbeque
To wersja, w której znajdziesz ręcznie panierowane kawałki soczystego kurczaka przyrządzanego przez kucharzy KFC. Idealnie komponują się one z chrupiącym bekonem, zielona sałatą i świeżym pomidorem. Do bogatego wnętrza Maxi Twista Barbeque, nasi kucharze dodają ser Monterey Jack – półtwardy amerykański ser, o wyjątkowo kremowym i intensywnym smaku. Wszystko to zawinięte jest w wypieczoną tortillę i podkreślone kultowym sosemBarbeque przydymionym smaku.

Maxi Twist Toskania
Maxi Twist dla fanów włoskich smaków. W tej odsłonie, pyszny kurczak KFC pokazuje się od południowej strony ze swieża rukolą i parmezanem. Krucha sałata, pomidor i aromatyczny, włoskisosMajo Italiano, sprawią że odkryjesz prawdziwie Toskańskie smaki w jednym bogatym wnętrzu Maxi Twist Toskania.A to wszystko w chrupiącycym towarzystwie kurczaka KFC, który jest przygotowany zgodnie z unikalną recepturą Colonela Sandersa opartą o mieszankę11 ziół, która nie bez powodu jest od lat najpilniej strzeżonym sekretem firmy.
Maxi Twist Barbeque i Maxi Twist Toskania, to doskonałe propozycje zarówno dla zdeklarowanych wielbicieli kurczaka z KFC, jak i początkujących smakoszy. Pysznatortilla

w połączeniu z oryginalnym kurczakiem KFC – świeżym i nieprzetworzonym, ręcznie panierowanym przez kucharza, jest gwarancją bogatej w smaki uczty. Soczyste mięso kurczaka KFC zawdzięcza swoją świeżość lokalnym dostawcom, którzy aż 3 razy w tygodniu zapewniająnaszym restauracjom najwyższej jakości produkty.To właśnie prawdziwy kurczak w pysznej chrupiącej panierce z nowym bogatym wnętrzem sprawi, że będziesz miał ochotę na więcej.
Maxi Twist jest dostępny w restauracjach KFC w całej Polsce w cenie 11.95zł.
Maxi Twist w zestawie z dużymi frytkami i Wielką Dolewką – 17.95 zł.

KFC to światowa sieć restauracji serwująca dania z kurczaka, światowy pionier restauracji szybkiej obsługi. Od ponad 70 lat, czyli od czasu otwarcia w 1937 r. pierwszej restauracji KFC w Stanach Zjednoczonych, smak kurczaków KFC pozostaje niepowtarzalny dzięki unikalnej, oryginalnej recepturze Colonela Sandersa. Dania
w restauracjach KFC przygotowywane są ze świeżego, całego mięsa kurczaka. To restauracje dla tych, którzy cenią sobie wysoką jakość produktu i obsługi, w dobrej cenie. Codziennie około 12 milionów klientów obsługiwanych jest w ponad 15 000 restauracji sieci w ponad 100 krajach na całym świecie. W Polsce marka KFC należy do holdingu AmRest, który zarządza obecnie siecią ponad 180restauracji KFC.

W 2012 roku sieć restauracji KFC otrzymała prestiżową nagrodę Superbrands. Marka uznana została za jedną
z najsilniejszych na polskim rynku nie tylko przez grono niezależnych ekspertów, ale również przez konsumentów, którzy w 2012 r. po raz pierwszy współuczestniczyli w głosowaniu. Przyznane wyróżnienie to efekt konsekwentnej realizacji długoterminowej strategii marketingowej, która od wielu lat buduje tożsamość marki, przyczyniając się do zdobycia zaufania milionów gości.Więcej informacji znaleźć można na stronie:http://www.kfc.pl/oraz na FanPage na portalu Facebook: http://www.facebook.com/kfcpolska

AmRest Holdings SE jest największą publicznie notowaną spółką restauracyjną w Europie Środkowo-Wschodniej. Do zarządzanych przez nią marek należą: KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King. AmRest jest także właścicielem wyjątkowej marki La Tagliatella oraz trzech mniejszych konceptów: Blue Frog, KABB
i Stubb’s. Obecnie Spółka zarządza ponad 700 restauracjami w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (CasualDiningRestaurants) w 13 krajach: Polsce, Czechach, Bułgarii, Serbii, Chorwacji, Rosji, na Węgrzech, w Hiszpanii, Francji, Niemczech, Stanach Zjednoczonych, Chinach i Indiach.
Dodatkowe informacje znaleźć można na stronie www.amrest.eu.

KFC_MaxiTwist-001-2014-02-24 _ 23_09_43-75

KFC_MaxiTwist2-002-2014-02-24 _ 23_09_56-75

Authors

Related posts

Top